Estades temàtiques / Olot
Arxius i Intel·ligència Artificial
Del 24 d'abril de 2023 al 28 d'abril de 2023

abril 2023
L’Associació de Professionals de l’Arxivística i Gestió de Documents de Catalunya, en col·laboració amb l’Institut Ramon Llull i el Projecte Interpares, organitzen una estada temàtica amb el títol “Arxius i Intel·ligència Artificial” a Faberllull Olot
L’objectiu de la trobada és oferir un espai de treball i intercanvi per als projectes d’aquest àmbit que actualment s’estan desenvolupant. Aquests projectes poden ser individuals o conjunts, prioritzant aquells que siguin d’un grup de treball o comptin amb participació internacional.
Al finalitzar la residència es farà una posada en comú dels projectes desenvolupats, incidint en l’estat en el que es troben, problemàtiques i solucions, i obert a estudiants i professionals del sector.
Durant l'estada es realitza una visita tècnica a l'Arxiu Comarcal de la Garrotxa, unes sessions formatives a l'Escola d'Arxivística de la Universitat Autònoma de Barcelona i un seminari a l'Arxiu Municipal de Girona.
Residents

MARÍA DEL PILAR CAMPOS MARTÍNEZ
Arxivera
THIARA ALVES
Arxivista i doctoranda
MARTA RIESS
Arxivera
DAVID IGLÉSIAS FRANCH
Arxiver
ELOI PUERTAS PRATS
Professor i investigador
ENG SENGSAVANG
Arxivera de referència
GERARD CORBELLA
Doctorand dins el programa de Societat de la Informació i el Coneixement de la UOC
LEONARDO AUGUSTO SILVA FONTES
Historiador, paleògraf i arxiver
LLUÍS-ESTEVE CASELLAS I SERRA
Arxiver
HRVOJE STANČIĆ
Professor titular
MASHILO MODIBA
Professor titular
MOISÉS ROCKEMBACH
Professor i investigador
MUHAMMAD ABDUL-MAGEED
Càtedra de recerca del Canadà en processament del llenguatge natural i aprenentatge automàtic
NGOAKO SOLOMON MARUTHA
Professor titular del Departament de Ciències de la Informació de la Universitat de Sud-àfrica (UNISA)
PETER SULLIVAN
Estudiant de doctorat de primer any a l'iSchool de la Universitat de Columbia Britànica
SÒNIA OLIVERAS I ARTAU
Enginyera informàtica
ŽELJKO TRBUŠIĆ
Professor assistent al Departament de Ciències de la Informació i la ComunicacióOpinions
Què diuen de nosaltres els residents