Professionals de robòtica educativa omplen la sala El Torín

dilluns, 12 / de maig / 2025 , Olot

Professionals de robòtica educativa omplen la sala El Torín

Professionals de robòtica educativa omplen la sala El Torín

Nova edició del Robolot, amb els residents de Faberllull com a protagonistes. Aquest dissabte, la sala El Torín s’ha omplert de xerrades al voltant de la robòtica educativa. Els primers en pujar dalt l’escenari han estat John Maloney, Bernat Romagosa, Kathy Giori, que han parlat del projecte Microblocks 2.0. Tot seguit, ha estat el torn d’explicar Snap! 10, amb Jens Mönig, Jadga Hügle com a ponents.

La jornada ha continuat amb la conferència “Món virtual i físic. Una connexió interactiva”, a càrrec de Josep Ferràndiz. Més tard, Joan Guillén ha parlat de “Snapstudio. Connectant amb Microblocks i amb la Fabricació digital”.

El Robolot és una jornada organitzada per l’associació Roblot Team i el CESIRE que s’adreça a docents de tots els nivells educatius interessats en la didàctica de la programació i la robòtica. Té per objectiu principal apropar els nous recursos, eines i línies de treball dels principals projectes i grups de recerca en l’àmbit de la innovació en la programació i la robòtica educatives.

Aquest web només utilitza galetes de sessió amb finalitats tècniques i analítiques, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu consentiment. Tanmateix, sí que utilitza galetes de tercers amb finalitats estadístiques. Podeu obtenir més informació o administrar-les oposar-vos-hi fent clic a "+ Info"