Exemples de bones pràctiques per ser més sostenibles en les arts escèniques

divendres, 25 / d’abril / 2025 , Olot

Exemples de bones pràctiques per ser més sostenibles en les arts escèniques

Exemples de bones pràctiques per ser més sostenibles en les arts escèniques

Els residents de l’estada “La sostenibilitat ambiental a les arts escèniques” han conegut diferents exemples de bones pràctiques en aquesta matèria. Ahir al matí van escoltar què s’està fent des del festival EiMA (Mallorca), del festival d’Oerol (Països Baixos) i com s’ha adaptat la companyia interdisciplinària Byström Källblad (Suècia) per ser més respectuosa amb el planeta.

A la tarda, els residents van anar a parlar amb els responsables del Festival Sismògraf (Olot), un festival que des de fa anys dedica una gran atenció a la sostenibilitat, en totes les seves dimensions. Avui, serà el torn de conèixer l’experiència de la companyia El Conde de Torrefiel (Barcelona).

A partir d’aquests casos concrets, els residents han debatut sobre com pensar, activar i enfortir mesures de sostenibilitat des de les arts escèniques. També hi ha temps per reflexionar sobre el procés de testatge de les eines del Theatre Green Book.

La residència està impulsada per l’ICEC i l’Institut Ramon Llull.

Aquest web només utilitza galetes de sessió amb finalitats tècniques i analítiques, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu consentiment. Tanmateix, sí que utilitza galetes de tercers amb finalitats estadístiques. Podeu obtenir més informació o administrar-les oposar-vos-hi fent clic a "+ Info"