Estades temàtiques / INNOVACIÓ PEDAGÒGICA / Olot
MICHELLE STACK
Del 13 d'abril de 2018 al 30 d'abril de 2018
Biografia
Michelle Stack és professora associada d’estudis d’Educació de la Universitat de British Columbia, el Canadà. La seva recerca i el compromís públic se centren en l’equitat, i involucra diversos públics en converses sobretot pel que fa al poder, la meritocràcia, la supremacia blanca i la misogínia. El seu recent llibre, Global University Rankings and the Mediatization of Higher Education, qüestiona la manera en què els periodistes, magnats empresarials i corporacions multinacionals influeixen en les definicions de la universitat de primer nivell. La seva segona àrea es basa en representacions mediàtiques de malalties mentals i de salut. Recentment va completar un projecte que va involucrar estudiants de secundària a explorar qüestions de pertinença i exclusió mitjançant l’ús de fotografies i narratives i parlant amb responsables polítics i mitjans de comunicació. Michelle és tot sovint convidada per grups de mitjans i comunitats per parlar de qüestions relacionades amb l’educació i l’equitat.
Projecte
Durant la residència treballaré amb el meu coeditor, el Dr. Mazawi, en el nostre llibre titulat Bodies of Knowledge i un segon llibre de classificació. Els plans d’assignatures del curs implementen activament i organitzen cossos de coneixement, identifiquen lectures bàsiques i activitats d’aprenentatge, i estableixen una jerarquia entre lectures obligatòries i opcionals, temes, àrees d’estudis i orientacions d’interès. A més, amb un enfocament creixent en els cursos en línia, els plans d’estudis tenen un paper cada vegada més important en la indústria de l’educació global i en la mediació de la mobilització i transferència de coneixement dins i fora de les regions del món. El nostre llibre inclou capítols de contextos nacionals i disciplinaris diversos.