Michelle Stack | UAB. GEPS Seminar | 27 d’abril de 2018

Rànquings d’universitats i la política de representació sobre qui i què compte en l’educació superior

divendres, 27 / d’abril / 2018 , Olot

Rànquings d’universitats i la política de representació sobre qui i què compte en l’educació superior

Rànquings d’universitats i la política de representació sobre qui i què compte en l’educació superior

Resum de la ponència

Institucions de tot el món experimenten l’impacte de les classificacions. Els rànquings influeixen en tot, des de l’assignació de recursos, les decisions al voltant de la facultat i les contractacions dels alts directius, fins on la facultat publica. Els rankers freqüentment usen enquestes de reputació i el nombre de guanyadors de premis Nobel a la facultat com a indicadors aproximats de ser una institució de classe mundial. Aquest document se centra en la celebració i la mediatització com dues estratègies de visibilitat desplegades per universitats d’alt nivell. Els llocs web de les millors universitats assenyalen com les universitats es comercialitzen a si mateixes a través de la lògica dels mitjans de comunicació. El Premi Nobel proporciona un estudi de cas sobre l’ús d’un marc homogeneïtzador de reforç per determinar el coneixement i els coneixedors que reforça les jerarquies de gènere, classe social, regionals i racials. El document conclou proposant que l’enfocament en les celebritats i les enquestes de reputació crea un ressò que confon riquesa i fama, però que existeixen i podrien ampliar-se les possibilitats de narratives contràries.

Michelle Stack: Seleccionar articles de mitjans en els rànquings

Take university rankings with a grain of salt

Why rankings cause too much anxiety

Let’s focus on education not rankings

Who and what gets left out of university rankings

Aquest web només utilitza galetes de sessió amb finalitats tècniques i analítiques, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu consentiment. Tanmateix, sí que utilitza galetes de tercers amb finalitats estadístiques. Podeu obtenir més informació o administrar-les oposar-vos-hi fent clic a "+ Info"