El seu curtmetratge “Mestral”, produït per Fractal, va ser estrenat al Festival D’A de Barcelona, així com present en diversos festivals. En paral·lel està desenvolupant el guió del llargmetratge de ficció “La Unión” produït per Àngels Masclans i la productora colombiana Rara Colectivo. El projecte ha estat present en diversos laboratoris de guió (The Screen La incubadora, Residencia Iberoamericana de guion, TFL extended, Novos Cinemas, Scriptnest) i ha sigut beneficiari de diverses ajudes de desenvolupament. Projecte
Després d'haver estat seleccionats a Serielizados Kick, la nostra intenció és estar a la Residència Faber Llull desenvolupant el projecte audiovisual Mr.Johnson.
Es tracta d'una sèrie que es troba en estat de desenvolupament i la idea és aprofitar l'estada per aprofundir en el guió dels sis capítols i en la bíblia i dossier del projecte. A més a més, som un equip de 4 guionistes de manera que l'estada serà òptima per poder coincidir els 4 i escriure conjuntament.