Estades temàtiques / La langue des oiseux: migració, diversitat i arts a Europa / Olot
BIRTE MÜCHLE
Del 24 d'octubre de 2022 al 30 d'octubre de 2022

Biografia
Va estudiar literatura i filosofia a Paderborn, Gothenburg i Göttingen. Des de 2016, ha format part del col·lectiu teatral independent de set membres boat people projekt. Allà coordina i dirigeix projectes educatius i socioculturals de teatre i, a més de relacions públiques, també s'encarrega de la gestió de la producció de Göttingen i de les produccions i coproduccions teatrals internacionals.
El seu focus principal treballant amb boat people projekt és la unió de diferents xarxes, institucions socials i culturals directament en el lloc i en el districte del teatre per facilitar l’accés a totes les persones.
Projecte
M'uniré a les reunions tècniques per al seguiment i avaluació del projecte «La langue des oiseaux». Examinarem com s’estan desenvolupant les activitats, com cooperen les organitzacions del consorci en la realització de les activitats i dels resultats. Revisarem totes les necessitats burocràtiques, administratives i organitzatives per a assegurar-nos que s'aborden amb anticipació i eficàcia. També exposarem l'evolució de les relacions locals o nacionals que cada soci ha aconseguit teixir en el seu propi context, reforçant, així, la xarxa internacional.