Estades temàtiques

SAMEENA AZHAR

Del 1 de febrer de 2022 al 11 de febrer de 2022

SAMEENA AZHAR
Professora auxiliar
Harlem, Nova York

Biografia

Sameena Azhar és professora adjunta a la Fordham University Graduate School of Social Service. Té gairebé dues dècades d'experiència clínica i de recerca en els camps de la salut mental, l'addicció i el tractament del VIH. Sameena va completar un doctorat per la Universitat de Chicago, un màster en Treball Social i un màster en Salut Pública per la Universitat de Pennsilvània i un BA en Filosofia per la UC Berkeley. És treballadora social clínica amb llicència als estats de Califòrnia i Illinois. La seva investigació ha estat finançada a través del programa de beques per a minories de l'Associació/Consell d'Educació en Treball Social de l'Abús de Substàncies i Serveis de Salut Mental, la beca d'estudis d'àrea i llengües estrangeres en urdú a través del Departament d'Educació dels EUA, la Fundació Ford i l'Institut Nacional d'Abús de Drogues. Sameena toca el piano jazz i conrea orquídies.

Projecte

Busco centrar el meu temps a Faber en el meu projecte de recerca, investigant l'impacte que la migració des de l'Afganistan ha tingut en les comunitats khwaja sira del Pakistan. El meu equip d'investigació i jo vam entrevistar 45 khwaja sira de Pashto sobre les seves experiències durant la pandèmia. Els Khwaja sira són un grup de persones de tercer gènere o no conformes de gènere al sud d'Àsia. M'interessa com els khwaja sira han experimentat violència i discriminació, com han pogut accedir a l'atenció mèdica i com s'han guanyat la vida en el context de les ordres de quedar-se a casa, els moviments restringits i l'augment de la migració de refugiats afganesos.

Aquest web només utilitza galetes de sessió amb finalitats tècniques i analítiques, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu consentiment. Tanmateix, sí que utilitza galetes de tercers amb finalitats estadístiques. Podeu obtenir més informació o administrar-les oposar-vos-hi fent clic a "+ Info"