Estades temàtiques / INNOVACIÓ PEDAGÒGICA II / Olot

TANIA KOLYMPARI

Del 28 de febrer de 2019 al 18 de març de 2019

TANIA KOLYMPARI
Doctoranda de Política Educativa i Sociologia Política
Atenes

Biografia

Tania Kolympari és doctoranda a la Universitat d’Ioannina amb una beca de la Fundació per a beques estatals. Té un MEd en Assessorament Educatiu de la Universitat d’Atenes i un màster en Educació i Discapacitat de la Universitat de Roma. També és llicenciada en Educació Infantil per la Universitat Aristòtil de Tessalònica i en Educació Primària per la Universitat d’Atenes.

És membre fundador de l’Associació Hel·lènica d’Avaluació Educativa i ha treballat com a professora. Ha publicat el seu treball en revistes científiques internacionals i grec i ha participat en nombroses conferències i seminaris a Grècia amb presentacions orals.

La seva recerca se centra en l’anàlisi de polítiques, la política i la formulació de polítiques en l’educació, els grups d’interès, la sociologia política i l’avaluació de l’educació. Per al seu màster en Avaluació Educativa i llicenciatura en Educació de la Primera Infància, va rebre una beca de la Fundació de Beques de l’Estat i un Premi a l’Excelència.

Projecte

El projecte que duré a terme a Faber consisteix en la finalització de la investigació i el desenvolupament d’una nova teoria social sobre com els grups d’interès influeixen en la política educativa. Es tracta d’una anàlisi qualitativa sistemàtica de les dades que permetran desenvolupar una nova teoria que expliqui la forma en què els grups d’interès, com els sindicats educatius, han influït en la formulació de la política educativa sobre el tema de l’avaluació educativa a Grècia.

Faber és un lloc que m’ha donat tranquil·litat, creativitat i productivitat. És un lloc que em va facilitar l’escriptura

Vaig venir a Faber per desenvolupar el meu projecte escrivint un capítol. L’atenció es va centrar en la forma en què els grups d’interès, com els sindicats de docents, han influït en la formulació de la política educativa sobre la qüestió de l’avaluació de l’educació a Grècia. La reforma de l’evacuació educativa és un dels temes més difícils i disputats de l’agenda política, especialment a Grècia, on des de 1982 no s’ha implementat cap sistema d’avaluació de professors a les escoles públiques. El meu treball tracta d’explicar la història d’aquest fracàs.

En arribar a Faber, em va encantar. La naturalesa que l’envolta, amb les assolellades muntanyes d’Olot, l’ambient de suport i sobretot l’amabilitat del personal, m’han facilitat molt la concentració en el meu treball. Faber em va oferir el marc perfecte perquè pogués treballar sense interrupcions i amb comoditat al meu propi ritme. L’hotel compta amb totes les instal·lacions necessàries per a un lloc de treball de suport. Fer una simple passejada després de diverses hores d’escriptura em va donar molta energia positiva per continuar el meu treball. Visitar les ciutats medievals dels voltants va ser una de les experiències més valuoses de la meva vida. L’oportunitat d’interactuar amb altres persones i discutir sobre el meu projecte va ser un altre element actiu. Vaig gaudir compartint les meves idees amb residents de diferents camps d’interès. Gràcies al personal de Faber, Francesc, Gavina i Pau, que sempre van ser de gran ajuda, el meu treball ha estat més productiu que mai en tan poc temps. No només vaig completar el capítol, sinó que també vaig revisar-ne dos més.

Aquest web només utilitza galetes de sessió amb finalitats tècniques i analítiques, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu consentiment. Tanmateix, sí que utilitza galetes de tercers amb finalitats estadístiques. Podeu obtenir més informació o administrar-les oposar-vos-hi fent clic a "+ Info"