Francesca Corso explica la seva feina als alumnes de l’Escola d’Art d’Olot
dimecres, 8 / d’octubre / 2025 , Olot
Francesca Corso explica la seva feina als alumnes de l’Escola d’Art d’Olot
Francesca Corso ha impartit una xerrada als alumnes del cicle de grau superior d’il·lustració de l’Escola d’Art d’Olot. Corso els ha explicat la seva trajectòria, els projectes en què ha participat i quina és la seva manera de treballar. La il·lustradora resident a Faberllull els ha donat consells sobre com començar un projecte, els ha revelat seu procés creatiu, ha aportat pistes sobre d’on es poden extreure les idees i els ha ensenyat a fer un storyboard, posant com a exemple un de seu.
Durant la xerrada, a més, també els ha mostrat com presentar un projecte i els ha compartit el seu portafolis perquè vegin un exemple real de com és aquest llibret.
Francesca Corso va néixer a Verona i viu a Mallorca. Els seus llibres estan publicats a Itàlia, Austràlia, Dinamarca i aviat a Espanya i Canadà. Fins al 10 d’octubre és a Faberllull per participar a la tercera edició de l'Estada d’il·lustradors per col·laborar amb editorials internacionals, organitzada per l'Institut Ramon Llull. Aquests dies, treballa amb l'editorial brasilera Telos en el llibre 'A casa meva', un text íntim i poètic escrit per Clara Haddad que parla de la casa.
